Már gondolkodtam ezen: több köznaplót olvastam/olvasok most is. Leginkább nyilván, az enyém foglalkoztat. A kérdés az, hogy miért írja az ember?
Számomra az írás: "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek." - de nemcsak ez. Mert van, lenne aki(k)nek elmondhatnám, elmondhatom. Napló ez, bensőséges. Néha írok felszínes dolgokat is, de az igazi örömet az hozza, amikor gondolkodom, vitázom - saját magammal. Én nem találok ki vicces, nemlétező történeteket magamról és nem írom le azt saját gondolatként, amit nem gondolok. Nem tudok, csak őszinte lenni. Megvitatni, szembenézni mindazzal, ami foglalkoztat, mert ez segít. Mert ez segít, az elkendőzés, a másítás, a hárítás nem.
And, for Niolk, and other non-Hungarian readers, here's my translation:
I have started this blog to express myself. to debate over what's stirring me up the most. I can not be but myself. And I think it is worth debating why is a blog for? To be utterly honest to yourself, find your meaningful thoughts OR to have fun and fabricate an alternative character?The question is addressed to anyone reading. If you feel it's a lame question then just leave it at that.
Számomra az írás: "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek." - de nemcsak ez. Mert van, lenne aki(k)nek elmondhatnám, elmondhatom. Napló ez, bensőséges. Néha írok felszínes dolgokat is, de az igazi örömet az hozza, amikor gondolkodom, vitázom - saját magammal. Én nem találok ki vicces, nemlétező történeteket magamról és nem írom le azt saját gondolatként, amit nem gondolok. Nem tudok, csak őszinte lenni. Megvitatni, szembenézni mindazzal, ami foglalkoztat, mert ez segít. Mert ez segít, az elkendőzés, a másítás, a hárítás nem.
And, for Niolk, and other non-Hungarian readers, here's my translation:
I have started this blog to express myself. to debate over what's stirring me up the most. I can not be but myself. And I think it is worth debating why is a blog for? To be utterly honest to yourself, find your meaningful thoughts OR to have fun and fabricate an alternative character?The question is addressed to anyone reading. If you feel it's a lame question then just leave it at that.
1 megjegyzés:
I think it is difficult to debat someting in English. But when I got the other culture from blog, I
feel happy.
Thank you for Szélső Fa.
I wish I would have written something in English more. So I could write more..
Megjegyzés küldése